Slik skaper vi trygg handel. Les om våre smitteverntiltak.
Slik skaper vi trygg handel. Les om våre smitteverntiltak.
Les mer
Smoothie og friske bær

Disse smoothiene gjør deg godt

Det finnes ingen regler når det kommer til smoothie, så her kan du leke deg frem med ingredienser du allerede har i kjøleskapet, eller kombinere dine favorittsmaker. Velg mellom ferske eller frosne bær og kjør alt i blenderen. Vi har samlet våre beste oppskrifter for tiden fremover!

Smaksbombe

For deg som har lyst på noe ekstra godt og smakfullt anbefaler vi denne kombinasjonen.

  • Jordbær
  •  Appelsinjuice
  • Ananas
  • Bringebær
  • Isbiter (dersom du bruker ferske bær)

Næringsrik og sunn

En deilig smoothie full av antioksidanter, smakfulle bær og et hint av pasjonsfrukt. Perfekt til høstens innekos.

  • Blåbær
  • Skogsbær
  • Pasjonsfrukt
  • Druejuice
  • Isbiter (dersom du bruker ferske bær)

Rød og lilla smoothie.

Grønn fristelse

Trenger du litt energiboost? Denne grønne fristelsen blir fort din nye favoritt.

  • Avocado
  •  Spinat
  • Eple
  • Eplejuice
  • Isbiter (dersom du bruker ferske grønnsaker)

Boost immunforsvaret

Med vinteren kommer gjerne også influensaen snikende. Enten du vil lindre sår hals, eller booste immunforsvaret er ingefær en sikker vinner.

  • Ingefær
  • Gulrot
  • Tropisk juice
  • Isbiter (dersom du bruker ferske bær)

Grønn og oransje smoothie.

Tips: Ta gjerne i en teskje yoghurt eller kesam i smoothien for en rundere smak og tjukkere konsistens. Du kan også bruke frossen banan. Ønsker du å løfte smaken til nye høyder kan du leke deg med forskjellige urter, eller tilsette ingredienser som lime eller chili.

Velbekomme!